porzadne niemieckie auto do jezdzenia ... calekiem fajne choc nudne
Wrażenia
4,0
Silnik
za duzo trubo dziura reszta jest OK
4,0
Skrzynia biegów
troszke za dlugi skok lewarka
4,0
Układ jezdny
cena przedniego wahacza to skandal ! choc obecnie zaczely sie pojawiac tzw. zamienniki
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
kazdy sie przyzwyczaja do ergonomii pod warunkiem ze jest bez zarzutu...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronik ... taaak tylko trzeba pamietac o wymianie filtra /straszne miejsce, trzeba zdjac wycieraczki/ przeciwpylkowego bo jesli jest choc odrobine brudny to szybki paruja jak glupie ....
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nic dodoac i dobrze ze nie ujeto ...
4,0
Wyciszenie
jasne do 140 potem bywa roznie ... ale jest OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trudno sie sodziewac po tym aucie zeby palilo 5 l. na 100 ... i jeszcze jezdzilo 200 ... dziwia mnie komentarze ludzi ktorzy uwazaja ze auto 150 KM z turbina bedzie palilo mniej jak srednio 9,5 - 10 l na 100 - powinni sobie kupic albo klekota / czytaj TDI/ albo Matiza
4,0
Stosunek jakość/cena
taka marka taka cena .... sami w jakis sposob je ustalamy ... ktos kupuje ktos inny sprzedaje ....
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niemiecka precyzja czasem zawodzi ... w fabrykach pracuja nie niemieckie temperamenty :-)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mogloby byc lepiej i UWAGA na serwisy autoryzowane ... powinni sie leczyc ... sprezynka do zacisku klockow gamulcowych - 50zl... LUDZIE to kawalek wygietego drutu... bez znaczka VW na nim wiec bez przesady .... ale ... ale ...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW
[l/100km]