Kupołbym jeszcze raz ten sam silnik, jeżdżę za mało aby dopłacać 8tys PLN do diesla.Zadowolenie 4,5.
Wrażenia
4,0
Silnik
naprawdę nieźle, mam go od nowości, sam zadbałem o dotarcie,ważne aby wyłączać silnik po 30sekundach pracy na wolnych obrotach-turbina! dlatego elastyczność i przyspieszenie mam nieco lepsze niz podaja katalogii: 8,8 do setki, 11sekund na 5 biegu od 80-120km/h.
Poza tym wazne paliwo najlepiej Shell V -power 98.
4,0
Skrzynia biegów
Myslę, że jest OK, wiem ,że BMW ma jeszcze lepszą ale ta jest dla mnie prawie idealna.
2,0
Układ jezdny
Niestety komfort to nie znaczy bezpieczeństwo w tym przypadku, przechyły na zakrętach aż się obję że nie zadziała ESP,brak poczucia pewności w szybkich zakrętach, błąd duży błąd, nie w takiej klasie auta!!!
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam dodatkowych komentarzy-jest poprawnie.
3,0
Ergonomia
ani żle ani dobrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic drogi ale działa poprawnie i jest skuteczny.Szkoda,że zakres temperatury nie od 16stopni tylko 18.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kto ma Audi A4 za 30tys. więcej -niech żałuje bo z tyłu posadzi najwyżej 2 dzieci w passacie można z tyłu się gonić, tylko mondeo ma więcej.
4,0
Wyciszenie
Jeżdżę 180/h bardzo często a radio na tym samym poziomie, w środku cicho jak jechałem Nexią przy 130 bylo okropnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali dużo do 13 w mieście ale musi- Nexia miała 60KM mniej a paliła 11! kogo nie stać na benzynę niech jeżdzi autobusem.Kropka.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dostałem za 82tysPLN to czego się spodziewałem!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padły wadliwe cewki zapłonowe, 2 awantury w serwisie i wymienili za darmo.Poza tym mam za mały przebieg aby ocenić niezawodność. Pewnie nie jest taka jak za dawnych lat...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To samo co poprzednio.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW
[l/100km]