Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B5 Sedan

gall anonim, 11 lat temu
Silnik 1.8 T 20V 150KM 110kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 246 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW 1996-2005 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wiele osób odradzało bo to silnik z turbo i że mogą być z tym same problemy. Pierwszy rok jazda na benzynie, potem przyszedł czas auto zagazować, i przyznam nie żałuję swojego wyboru.
4,0
Całokształt
Nie jest źle jak na 15-letnie auto, linia nadwozia, sylwetka oraz zabezpieczenie antykorozyjne zaskakująco dobrze się spisują przez tyle lat. Jeżeli ktoś szuka auta do codziennej eksplotacji oraz dłuższych podróży powinien wybrać model z tym silnikiem, dobre spalanie oraz niezła dynamika to sama przyjemność z jazdy. Tylko trzeba uważać na auta pułapki, bo w tych czasach to jest ich sporo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeśli chodzi o silnik żadnych problemów, od wymiany do wymiany:)Kultura jak i elastyczność zależy na czym nam tak na prawdę zależy, z wyprzedzaniem nie ma najmniejszych problemów. Silnik ten pracuje na gazie jak i benzynie cicho i z kulturką.
4,0
Skrzynia biegów
Dobre, proste przełożenia biegów, jedyne do czego można się doczepić to brak biegu szóstego:)
4,0
Układ jezdny
Jeżeli chodzi o sam układ spisuje się nieźle, auto ładnie trzyma się drogi przy dość dużych prędkościach. Jeśli zawieszenie nie jest wybite nie mamy się czego obawiać przy prowadzeniu auta.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie można do niczego się doczepić jeśli chodzi o widoczność z przodu, ale jeśli chodzi o widoczność do tyłu, to już trzeba uważać przy manewrach na parkingu.
4,0
Ergonomia
Dobra jakość wykończenia materiałów, jak na auto z tym rocznikiem nie można się doczepić.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko ok jak się jedzie w dwójkę, gorzej jeśli w samochodzie jadą cztery osoby albo pięć, wtedy szyby lubią zaparować.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto komfortowe i wygodne. Jak jadą cztery osoby dla każdego miejsca pod dostatkiem, a bagażnik też nie jest mały jak na sedana.
4,0
Wyciszenie
Przy prędkościach do 150 km/h nie jest źle ale jak już ktoś chce jechać powyżej 200 km/h robi się naprawdę głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi o spalanie wszystko w zależności od preferencji i buta kierowcy, będziesz jechać do 100 km/h ładne spalanie w granicach 9-10 litrów, je żeli będziesz butować to można nawet dobić do 13-14 litrów. Odnośnie napraw cześć rzeczy można kupić po normalnych i w miarę ludzkich cenach a za niektóre trzeba zapłacić jak złoto. Sprzęgło z dwumasem to koszt 1900 zł bez robocizny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak kupowałem samochów w 2009 ceny były wysokie w stosunku do konkurencji, oraz auta nie miały takiego wyposażenia jak konkurencja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz zaliczyłem lawetę wziązku ze sprzęgłem, oraz raz z własnej winy zaraz po założeniu gazu nie wymieniłem starych świec na nowe, co zaskutkowało padnięciem cewki zapłonowej i wydatkiem 200 zł. Więc jak na cztery lata używania samochodu oraz zrobienie nim prawie 80 tyś km nie jest źle.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzęgło i dwumas.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B5 Sedan