Zawieszenie
: jeździ się przyjemnie... ale reszta to porażka (mechanicy zachęcają i chwalą ten model bo dzięki niemu mają co robić)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: napinacz łańcuszka wałków rozrządu -1800 zł (nie ma zamiennika)
Karoseria
: korodująca klapa bagażnika
Układ elektryczny
: częste awarie
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nieodporne na korozję linki podnośników szyb, gumowe wykończenie deski rozdzielczej i boczków drzwi bardzo szybko wycierające się, reflektory świecące jak w maluchu, słabe zabezpieczenie elektryki stąd też częste awarie centralnego zamka, podświetlenia tablicy rejestracyjnej itp.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
średni co 100.000 km wymiana napinacza łańcuszka wałków rozrządu- można kupić tylko oryginał, który kosztuje min.1800zł, cały czas problemy z podciśnieniem (zbyt dużo przewodzików niskiej jakości, gdzie ciężko namierzyć awarię), mimo sprawnego silnika duże zużycie oleju, rdzewiejąca klapa bagażnika w sedanie (nad tablicą rej.)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW
[l/100km]