Inne
: wygoda podrużowania. Nie odczuwa się łukanych kilometrów. Można spokojnie przejechac 600 KM i nie być wykończonym.
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ma 170KM w wersji amerykanskiej. Elastyczność, przyspieszenie, wyprzedzanie na trasie - bajka.
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia tiptronik - żadnych problemów, a super wygoda.
4,0
Układ jezdny
Zdarzaja się wymiany, ale do przeżycia. W innych samochodach też trzeba coś wymieniać
Komfort
4,0
Widoczność
Muszę zamontować czujni parkowania do tyłu bo się gubię. Podczas jazdy jest OK.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, niczego nie brak.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze działająca klima nawet w najupalniejsze dni. Zimą szybko się nagrzewa, a podgrzewane siedzenia dopełniaja reszty.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Z tyłu na srodkowym miejscu tylko na krótkich trasach. Miejsca na nogi i głowę wystarczajaco na wszystkich siedzeniach. Fotel pasażeera regulowany w 3 płaszczyznach.
4,0
Wyciszenie
Nie narzekam, ale mógły być lepiej wyciszony przy dużych prędkosciach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie pzreciętnie, ale tego się spodziewałem.
170KM, automatyczna skrzynia, podgrzewane siedzenia - to swoje robi. Na szczęście gaz sekwencyjny BRC rozwiązuje problem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIE SIĘ JESZCE NIE ZEPSUŁO
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC SIĘ JESZCE NIE ZEPSUŁO
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW
[l/100km]