Silnik
: Może jest paliwożerny jednak doskonale nadajesie na dalekie wyjazdy jak i na jeżdzenie po miescie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: za słabe na polskie drogi
5,0
Całokształt
Auto jest drogie w zakupie i jednak jest to wydatek warty swojej ceny
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo zrywny dynamiczny dobry rasowy dźwięk
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie bez większych problemów
5,0
Układ jezdny
Wygodne komfortowe auto zapewniaduzy komfort jazdy zarowno na miejskich dystansach jak i na dalekich trasach
Komfort
5,0
Widoczność
Dobrawidocznosc do przodu i z tyłu rowniez przez tylna szybe duzo widac
5,0
Ergonomia
Typowo niemieckie czyli ergonomia i ergonomia komputer pokłdowy łatwy w obsłudze wnetrze obszyte welurem oraz drewnianymi wstwkmi kierownic 3 ramienna dobrze trzyma sie w dłoni
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna klimatyzacja oraz wnetrze szybko nagrzewajace sie zima
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu duzo z tyłu równiez bardzo pojemny bagaznik
3,0
Wyciszenie
Silnik jest bardzo głosny i dbrze słychać jego prace jednak jest to rasowy dzwiek turbodoładowany
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
VW to marka droga w serwisowaniu autoryzowany serwis VW duzo droższy niz autoryzowany serwis Hondy jednak do serwisu jeździ sie przy okazji przegladow- dosc kosztownych zuzycie benzyny w miescie latem wynosi ok 10,7 l zima wzrsta do 11 na trasie schodzido 6,6-6,9
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto warte swojej wysokiej ceny drozsze od konkurentow jak Accord Avensis Mondeo czy Vectra jednak duzo od nich lepsze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak powaznych awarii jedynie do czego mozna sie przyczepic to do zawieszenia
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ani jednej powaznej awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW
[l/100km]