Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B5 Sedan

remikengland@o2.pl, 16 lat temu
Silnik 1.8 T 20V 150KM 110kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW 1996-2005 - Oceń swoje auto
2,31
45% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dynamiczny i szybki
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : pady mi w ciągu roku 3 cewk+sonda lambda+pompa olejowa
Karoseria : przecieka woda przez filtr pyłowy+przez obudowe komputera+przez linkę klapy silnika.oraz co bywa czeste rdza na podswietleniu rejestracji oraz na ramach szyb od drzwi
Układ elektryczny : strasznie trudno podpiąc jakie kolwiek radio.zalewa moduł komfortowy przez co aut wariuje
1,0
Całokształt
bardzo przecietnie go oceniam jak na auto niemieckiej produkcji w takiej klasie i za taką cenę konstruktorzy i dilerzy niech sie obudza i cos z tym zrobia.wystarczy wejsc na forum passata a prawda wychodzi na jaw http://forum.vw-passat.pl/ .polecam
Wrażenia
3,0
Silnik
sprawuje sie dobrze turbinka robi swoje jak potrzeba,ładnie wchodzi na obroty chociaz ma duza(dziurę turbinową)ale to kwestia wczucia.
4,0
Skrzynia biegów
na razie bez problemów króciutkie ruchy gałka bardzo ładnie wchodzą biegi 2 i 3 bardzo ładnie pokazują pazur przy wchodzeniu na obroty
2,0
Układ jezdny
przecietny bo dupa ucieka na łukach i troszke malo stabilna.mogło by byc lepiej tak jak w wersji sportowej.tj.-karbony w srodku i sportowa kiera +twardsze zawieszenie.ale ogólnie dziala oki.tylko są problemy z ustawieniem kątów polecam dobry zakład diagnostyczny
Komfort
2,0
Widoczność
srednia przodu nie widac słupki duzo zaslaniają także z tyłu.i wycieraczki chodza za wolno przy ulewach
3,0
Ergonomia
tak jak to w niemieckim aucie prostota bez zarzutu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima dziala dobrze ale jeszcze lepiej przy przyciemnionych szybach.ogrzewanie w pozadku.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dobra w tej klasie
4,0
Wyciszenie
tez dobre a nawet lepiej
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
i tu jest inna bajka w miescie spala ok 10.5 l paliwa a ok 12 do 13 gazu.na trasie ok 7.5 do 8 l paliwa i ok 10 do 10.5 gazu.naprawy nie najgorzej jest duzo zamienników
1,0
Stosunek jakość/cena
stosunek jakosci do ceny żle żle i jeszcze raz żle.a to dla tego jak powyżej opisałem to autko.moge dodac ze w porównaniu do hondy civic 98 r 1.5 vtec ktora mialem zaszczyt jezdic przez ponad rok wypada cieniutko(honda the best)niezawodna i tyle.i nie chodzi tu o osiągi ale głownie o niezawodność.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana w ciągu roku 3 cewek+sonda lambda+pompa olejowa.zalany moduł komfortowy (zdarza sie nagminnie w kazdym pasacie)woda najczęsciej dostaje sie przez filtr pyłowy lub obudwe linki otwierania klapy silnika.oraz woda na dywanikach z tyłu.to za duzo jak na tak krótki okres czasu.i jeszcze doszedł włsnie akumulator do wymiany!!!!!

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5 Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,50 zł
10,6
l/100km
11,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B5 Sedan