Zawieszenie
: nie jest tak jak piszą , jak sie zadba o samochód to się odwdzięczy , duży komfort nawe przy progresywnych sprężynach
4,0
Całokształt
ładne wygodne auto dobrze wykończone , 125KM przeciętna moc w zupełności wystarczy, polecam każdą wersje silnikową, najważniejszy jest stan auta a nie ile ma kuni a może ile już uciekło
Wrażenia
5,0
Silnik
podobno wytrzymały, jak na takiego klocka to jest w miarę dynamiczny - autostrada niemcy 200km/h wystarczy, mój ma mały przebieg więc jest cicho nic nie pyka, nie bierze oleju ani grama ( 5w40 ) na gazie jak na benzynie instalacja BRC seQen 24 czyli górna półka, na mieście troche smok 14l gazu trasa 110km/h nawet 8-8.5 ,lubi górne obroty w końcu 20v
5,0
Skrzynia biegów
manual, biegi wchodzą bez oporu precyzyjnie , dobrze zestrojona ,
4,0
Układ jezdny
moja wersja to komfort czyli łóżko wodne bója jak na stanku , wymieniłem amory na nowe i co i nic dalej statek , za miękko jak dla mnie, zależy kto co lubi, kupiłem nowe sprężyny eibach pro kit -30, czyli jest dużo lepiej sztywno ale nie twardo polecam!
Komfort
3,0
Widoczność
duże problemy z cofaniem linia samochodu schodzi się z bagażnikiem plus płaska szyba tylna nic nie widać w lusterkach ale da rade
4,0
Ergonomia
wszystko jak trzeba przecież to niemiec czarno smutno i pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronik radzi sobie , grzanie super
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu wiadomo wygodnie ale za to z tyłu niestety mało miejsca jak na tą klasę , miałem passata b3 więc wiem co pisze,
4,0
Wyciszenie
ok cisza i spokój dopóki zawieszenie nie wybite
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto - w baku robi się lej, jak na 1.8 to za dużo
trasa - poniżej 10
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]