Kupiłem te auto z uszkodzoną turbiną. Koszt naprawy 1100zł.
4,0
Skrzynia biegów
Przy przełanczaniu z 2 na 3 było lekkie szarpnięcie ale ujawniało się to tylko przy puszczeniu gazu (jak samochód zwalniał) - EFEKT TO NAPRAWA SPRZĘGŁA HYDROKINETYCZNEGO (regeneracja w Warszawie na Spokojnej w autoryzowanej stacji naprawiające automaty - TAM JEST NAJTANIEJ, INNI-całą Polska-- ODDAJĄ DO NICH). Koszt ok.3000zł z wymianą oleju, filtrów.
5,0
Układ jezdny
Jestem zdziwiony - bo wszyscy mi mówili o awaryjności tego elementu. Zawieszenie mimo wielokrotnego sprawdzania bez zarzutu (przejechałem przez 2-wa lata 38tyś.km) :()
Komfort
5,0
Widoczność
Zależy jak kto woli (reg.fotela)
3,0
Ergonomia
cicho - diesel cichy w każdych warunkach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna - szyby odchodzą momentalnie. Bez zarzutu!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W audi jest więcej miejsca ale passat jest o wiele tańszy w naprawach. Coś za coś. Bagażnik wielki w swojej klasie i nie tylko.
3,0
Wyciszenie
Cisza totalna !
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trochę sporo w mieście stale 11,5l ale but w każdej chwili - samochód jest nizwykle dynamiczny - niejeden się zdziwił.
3,0
Stosunek jakość/cena
rewelacja
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po naprawie skrzyni i turba (zaniedbanych przez poprzedniego właściciela Niemca) - samochód bezawaryjny.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaryjność nie uciążliwa, samochód ma wiele czujników (nawet poduszka pod skrzynią biegów z czujnikiem) i wcześniej ostrzega o awarii. Jest czas na naprawę. W sumie można powiedzieć - niemiecki czołg.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 150KM 110kW
[l/100km]