Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B5 Kombi

Funkie, 13 lat temu
Silnik 1.9 TDI Syncro 130KM 96kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 175 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI Syncro 130KM 96kW 1999-2005 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : super elastyczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : 80tys km spokojnie oszczędzając auto
Układ elektryczny : Silnik wycieraczki tylnej raz na 5 lat do wymiany.
5,0
Całokształt
Idealne auto dla większej rodziny. Przewiezie wszystko i nie odmówi posłuszeństwa. Silnik i skrzynia nigdy nas nie zawiodą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje równo i nie ma żadnych problemów z odpalaniem. Bardzo elastyczny i zarazem dynamiczny.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów - idealne rozwiązanie do miasta i na trasę. Krótkie przełożenia. Drążek zmiany biegów na odpowiedniej wysokości. Bardzo łatwo zmienia się biegi.
5,0
Układ jezdny
Równo trzyma się na prostych i w zakrętach. Dziury i nierówności są odczuwalne ale w minimalnym stopniu. Dobrze dobrane wahacze i oczywiście markowe pracują lepiej niż zamienniki.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki są trochę za szerokie i nie zawsze wszystko widać zwłaszcza z lewej strony. Uciążliwe głównie w mieście.
4,0
Ergonomia
Wszystkie kontrolki na właściwym miejscu. Nie trzeba ich długo szukać. Jednak mogłoby być lepiej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę już po chwili leci na przednią szybę ciepłe powietrze. Diesel troszkę długo się nagrzewa ale nie ma tragedii. Klimatronic w lato działa dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo więcej miejsca niż w Octavia. Wysoka osoba z tyłu ma wystarczająco dużo miejsca na nogi i głowę. Pod tym względem jestem bardzo mile zaskoczony.
4,0
Wyciszenie
Jak to diesel, troszkę go słychać. Wyciszenie nie jest tak dobre jak u konkurencji ale jak ktoś słucha cały czas muzyki nawet cicho to nawet nie jest jakaś super wada.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie przy odpowiedniej jeździe jest bardzo niskie. Trasa to około 5l przy dłuższej jeździe (130km/h). Naprawy i części są droższe niż w innych samochodach. Wybierając części oryginalne oraz nie serwisując auta w ASO trochę zaoszczędzimy. Dłuższa żywotność oryginałów przekłada się na wyższą cenę ale pozwala utrzymać komfort. W każdym warsztacie nam go naprawią czyli robocizna jest tania. Dużo osób mówi że zawieszenie jest drogie. Jak ktoś jeździł po dziurach wcześniej fiatem który ma resory to niech nie płacze że po 10tyś km popsuły mu się czułe wahacze za 500zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na 9letnie auto wnętrze nie jest zajechane. Zrobione z dobrych materiałów. Auto traci mało na wartości. Jednak nie trzeba dużo w niego wkładać.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
silnik wycieraczki tylnej ma tendencje do wariowania. Przestaje działać albo działa cały czas. Reszta się nie psuje.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak ktoś leje rzepak to szybko pojdą pompowtryski. Jak ktoś jeżdzi 100km/h po bruku to zajedzie szybko wahacze. To są dość kosztowne naprawy.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI Syncro 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 220

Volkswagen Passat B5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B5 Kombi