Układ hamulcowy
: zapieczony zacisk tylnego hamulca
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony z samochodu. Regenerację turbiny przyjąłem jako czynność serwisową, auto nie odpowiada za styl poprzedniego właściciela. Naprawy przedniego zawieszenia można uniknąć jeżeli jeździ się z odpowiednią prędkością po dziurawych drogach
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo dobrze i przyjemnie, jednak przy wyższych prędkościach robi się głośno. Moc nie powala, ale po przyzwyczajeniu się do stylu auta i silnika nie jest to problem
5,0
Skrzynia biegów
Brak jakichkolwiek negatywnych objawów
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo przyjemnie i bardzo pewnie, również przy 180 km/h. Napęd 4x4 powoduje, że auto niesamowicie trzyma się drogi, a w zimie na zaśnieżonych drogach można jeździć bokami :)
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu i po bokach bez problemów, troszkę trudniej wyczuć tył auta
5,0
Ergonomia
Wszystko tak jak ma być, nic nie przeszkadza
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód szybko się w zimie nagrzewa a w lecie klima szybko chłodzi. Szybko się również odparowują szyby, brak zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu, można jechać z nogą założoną na drugą nogę
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze, ale mogłoby być lepiej, przy wyższych prędkościach na autostradzie, trzeba podnosić głos w rozmowie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na samochód z napędem 4x4 doskonale. Spalanie min 4,8 l na drogach krajowych przy prędkości 100 km/h. Z cenami części nie jest źle, zawsze można coś znaleźć w dobrej cenie
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód był wart swojej ceny, mimo że mogłem kupić małe auto o 5 lat młodsze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem jeszcze żadnych problemów, jeżdżę tym autem 3 lata
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz na rok do wymiany kilka wahaczy przedniego zawieszenia, regeneracja turbiny przy 230 tys
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI Syncro 110KM 81kW
[l/100km]