Silnik
: Potrzebuje sporo gazu na starcie, i potrafi zgasnąc przy skręcaniu i redukcji biegu. Po przekroczeniu progu "turbo" silnik pracuje jak z innej bajki i da sie odczuć te 210Nm (lub więcej)
4,0
Całokształt
Dobre auto mało traci na wartości w stosunku do upływu lat.
Wrażenia
4,0
Silnik
Potrzebuje dużo "gazu" ale jak turbina się załączy to robi się miło:)
5,0
Skrzynia biegów
Krótkie przełożenia 1-2 bieg na 3jce można już jechać i jest już "czym"
5,0
Układ jezdny
Komfortowy, cichy odcina nas od nierówności polskich dróg, jednak przednie zawieszenie wymaga serwisowania, częściej ze wzg na aluminiową konstrukcję.
Komfort
5,0
Widoczność
Oszklony jak szklarnia...widoczność jest bdb. nawet w moim kombi.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką czasem tylko zbyt uciśnięte obok siebie ...jakby miejsca nie było...a jest
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Konia z rzędem temu kto da radę przetrzeć tylną szybę w wersji Variant (kombi)..po za tym zastrzeżeń brak.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można zabrać budzik i używać jako sypialni....przestrzeni jest pod dostatkiem widać nie testowano go na "hobbitach"
4,0
Wyciszenie
Jest cicho, jedynie diesle 1.9 na niskich obrotach pracują jak małe traktorki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Komentarz zbędny przy aucie o max masie około 1900kg 4.9-7l to przecież bajka
4,0
Stosunek jakość/cena
Kto by nie chciał by było tańsze???
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic nie skrzypi, nie puka i nie stuka. Zawodne bywają połączenia elektryki sterowania światłami, przepływomierze powietrza i sławne przednie zawieszenie, reszta jak u konkurencji.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
"Odpukać" nie trafiło mi się to ale pojawiają sie głosy o awaryjności przepływomierzy powietrza i sławnego przedniego zawieszenia, reszta jak u konkurencji.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]