Zawieszenie
: Płynie po nierównościach. Zawieszenie choć troszkę drogie, ale warte swej ceny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Słabe przeguby.
Układ elektryczny
: szwankuje oświetlenie wnętrza.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik chodzi znakomicie. Fakt, że 90 koni to nie dużo, jak na taką budę, ale gdy nauczyłem się używać tej mocy, to przestałem narzekać. Przy wyprzedzaniu czasem strach, ale ujdzie.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą gładko i bez większego oporu.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze. Wspomaganie sprawia, że kręci się leciutko (naprawdę leciutko). Jeździłem autami ze wspomaganiem i nie było tak bajecznie.
Komfort
3,0
Widoczność
Duży kokpit i duże gabaryty auta. Osoby o niskim wzroście mogą mieć problem. Kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca full. Z przodu to i buchaj by się wygodnie rozłożył, a z tyłu całe stado. Po złożeniu tylnej kanapy, odsłania się spora powierzchnia do spania.
4,0
Wyciszenie
Diesel chodzi głośno, ale w środku jest dobrze. Na wybojach nie słychać łomotów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie? To spory plus tego silnika. W mieście nawet zimą to max 7, w trasie 5. Przegląd 100zł. Części ogólnodostępne. Ceny do najtańszych nie należą, ale i nie do najdroższych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]