Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B5 Kombi

Paweł, 13 lat temu
Silnik 1.9 TDI 90KM 66kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 319 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
3,15
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : NIc nie rdzewieje,
2,0
Całokształt
Nigdy więcej VW - tym bardziej że nowsze to jeszcze większe badziewie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Za słaby do tak ciężkiego samochodu, silnik AFN 110 KM lepszy bez porównania, może dla leciwego taryfiarza by pasował do turlania się po mieście ale do dynamiczniejszej jazdy nie polecam.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu, chyba że koło dwumasowe zaszwankuje co po 200000 km jest częstym problemem,
3,0
Układ jezdny
Dla mnie za miękki, komfort może i jest ale strasznie przechyla się w ostrych zakrętach przy większej prędkości, no i oczywiste problemy na naszych drogach z wielowachaczowym zawieszeniem
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby paruję w deszczowe dni, jak większa ilość pasażerów to tak samo - trzeba cały czas na klimie z nawiewem na szybę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No tu nie mam co narzekać, miejsca od groma.
4,0
Wyciszenie
Wg mnie ok, mi dźwięk silnika nie przeszkadza - lubię diesle
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tu mnie niemile zaskoczył - opinie że nawet do 5l/100 km można zejść trzeba między bajki włożyć - nawet przy bardzo oszczędnej jeździe mniej jak 6 l nie ma szans,części dosyć drogie - dobre zamienniki , na plus ze dużo i w miarę tanie używki.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi - 24000 za 10 letnie auto i opinie o nim przesadzone.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Teść mnie na ten samochód namówił bo on tylko VW jeździ ale ma klapki na oczach choć też dużo u mechaników spędza czasu - od czego tu zacząć: zawieszenie, centralny zamek, tylna wycieraczka, wentylator chłodnicy, włącznik świateł, matowiejące reflektory,zamek od maski, cieknący bak.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co chwila tryb awaryjny, za słabe doładowanie - po wymianie wszystkich czujników, zaworów i przewodów oraz regeneracji turbiny w końcu się uspokoiło ale do czasu - przy przebiegu 302 tk pęknięty blok silnika - wymiana na drugi - cały koszt ok 4500 zł.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Passat B5 Kombi