Silnik
: ekonomiczny, dynamiczny i nie do zarżnięcia
5,0
Całokształt
W tej klasie niedościgniony lider, pod koniec produkci b5 i tak konkurował ramie w ramię z nowocześniejszymi konstrukcjami tj. mondeo i avensis i w niczym im nie ustępował
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
trochę krótka jedynka, poza tym bardo fajna z w miarę krótkim skokiem
4,0
Układ jezdny
samochód bardzo dobrze trzyma się drogi, troche za delkatne zawieszenie jak na polskie drogi
Komfort
4,0
Widoczność
w limuzynie do niewidocznego bagaznika trzeba się troche przezwyczaic ale jest dobrze
5,0
Ergonomia
jak to w niemcu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic to legenda, nie spotkałem sie jeszcze z lepiej działającą automatyczną klimą
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
jest ok, plastiki mogłyby być trochę lepiej wytłumione pod kontem sprzętu grającego, wytłumienie silnika i wnętrza bez zastrzerzeń
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie 6,7 w cyklu mieszanym 60% w mieście to naprawde nieźle
5,0
Stosunek jakość/cena
biorąc pod uwagę samochody innych marek tej klasy to stosunek ten jest bardzo pozytywny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana chłodnicy przy 18000 i wężyka od intercoolera, coś dzialo się też z klimą ale na gwarancji
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]