To naprawdę dobry samochód duży i mocny lecz drogi zarówno w zakupie jak i w eksploatacji.
Niestety żeczy dobre kosztują.
Wrażenia
5,0
Silnik
To najmocniejszy atut tego samochodu 1,9 , 130 KM , 310 NM momenty obrotowego dają niezłą frajdę prowadzenia a przy okazji apetyt na paliwo jest umiarkowany.
5,0
Skrzynia biegów
Dla mie bardzo dobra precyzyjna dobrze zestopniowana, no może 1 bieg za krutki.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się świetnie, lecz słabo tłumi nierówności i ponoć jest mało wytrzymałe ale ja narazie nic nie robiłem.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu o.k. do tyłu uroki kombiaka prawe lusterko zewnętrzne troche za małe
5,0
Ergonomia
Jak na volkswagena przystało wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik pracuje idealnie, lecz czasami nieradzi sobie z odparowywaniem tylnych szyb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie to czuje sie jak w salonie no i bagarznik jak stodoła.
3,0
Wyciszenie
To jedyna rzecz która mnie rozczarowała w tym samochodzie, mimo że to diesel to jest zdecydowanie za głośno jak na tą klasę samochodu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj duży wpływ ma charakter jazdy, przy spokojnym podróżowaniu pali bardzo mało, a przy dynamicznej jeździe spalanie rośnie
4,0
Stosunek jakość/cena
Nowy za drogi używany bardziej się opłaca lecz koszty przeglądów są drogie niemówiąc o naprawach.
Sama wymiana rozrządu poza serwisem to koszt ok 800 zł
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj Volkswagen nie błyszczy przykładem pojawiają się trzaski z okolic kokpitu i bagarznika, oraz drobne niedomagania elektryki.
Naszczęście nie wpływa to na eksploatacje samochodu poprosty czasami drarzni że choćby znowu coś nie świeci.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu narazie jest bardzo dobrze tylko wymiany części eksplatacyjnych.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]