Inne
: Zimą po nocy na dworze przy -25 pali od pierwszego i nie zostawia za sobą czarnego stefana.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Sprzęgło
Zawieszenie
: Wymiana całego zawieszenia z przodu
3,0
Całokształt
Trzeszczy piszczy na nierównościach, choć przeszłość ma znaną. Na pewno nie kupię następcy tego wozidła. Moje poprzednie Audi choć starsze, było o niebo wygodniejsze.
Wrażenia
3,0
Silnik
Co jakiś czas coś. A to EGR, a to sprzęgło, napinacz...
4,0
Skrzynia biegów
Sztywna i to jest jej plus. Nie trzeba mieszać kijem jak w majonezie.
4,0
Układ jezdny
Aluminiowe zawieszenie dobrze utrzymuje tor jazdy pod warunkiem 100% zdrowych elementów. Każda żużyta tuleja osłabia komfort i prowadzenie. Części dość drogie choć kredytu nie potrzeba.
Komfort
3,0
Widoczność
Głośny w środku i dość ciasny. Wnętrze typowe, niemieckie choć ergonomiczne.
4,0
Ergonomia
Wiadomo, poukładany niemiec.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą grzeje i to dobrze latem chłodzi też bez zarzutu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ciasno, choć wielkoludem nie jestem. Łokcie pasażera i kierowcy często się spotykają a nie zawsze jest to porządana sytuacja.
2,0
Wyciszenie
Głośny dość ale to w końcu szorstki Diesel
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Szału nie ma, ciasny i dośc głośny w śodku a dotego pali dużo jak na taki motorek
3,0
Stosunek jakość/cena
Wartość tych aut w kraju jest zawyżona z powodu pochodzenia.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
EGR, palące się nieustannie różne żarówki, roleta bagażnika matowe lampy i wypalone odbłyśniki, awaria silniczków klap w klimatroniku
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po zakupie i przejechaniu 25tyś padło sprzęgło i koło zamachowe, wiadomo nowe nie było. Coś zaczyna dziać sie z turbiną bo w niektórych momentach przeładowuje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]