Silnik
: Kupiłem ten samochód w 2006 roku od handlarza. Miał przebieg 150 tyś + 100 tyś, które cofnął handlarz. Samochód w Niemczech eksploatowany w firmie. Ja zrobiłem nim ok 170 tyś. W tym czasie: oleje, filtry itd. Z poważnych usterek, jedna zerwany kosz sprzęgłowy w automacie ( nie ma opcji wybrania tej skrzyni w opinii) Częściowo to wina idiotyczne polityki VW, który twierdzi, że w skrzyniach Tiptronic nie wymienia się oleju. Ja miałem w środku już błoto a nie olej. Zawieszenie - doskonałe. Może nikt nie uwierzy, ale dolne wahacze są jeszcze datowane rokiem produkcji samochodu, górne wymieniłem w ubiegłym roku, przy przebiegu pona 400 tyś km. Wszystkie sygnowane 2002 r. , do tego łączniki stabilizatora, oraz tuleje gumowe. Padły tylne amortyzatory dwa lata temu. Przednie jeszcze mają ok 78% sprawności. Padł jeden czujnik ABS, tarcze przód. EGR lekko puszcza.Padł elektryczny wentylator, oraz pompa wspomagania i alternator no i silniczek tylnej wycieraczki, który zregenerowałem, poprawiając "fabrykę" , wymieniłem świece żarowe. Od wymiany do wymiany oleju silnikowego ( 15 tyś km) dolewam ok 1 l. oleju, z tego część wycieka przez EGR. Jakbym trafił na drugi taki samochód a przebiegiem ok 150 tys km, manualną skrzynią, biorę od ręki. Automat, to wygoda, ale kosztowna - zużycie paliwa większe o ponad litr. Po podpięciu do VAG-a, doładowanie turbiny w normie, pompo wtryskiwacze, w normie, ciśnienia sprężania nie sprawdzałem.
Super wygodny i pakowny samochód.