Zawieszenie
: zawieszenie wielowachczowa , czasami trzeba wymienić niektóre elemnty typu banan dolny it
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobry silnik nawet z dużymi przebiegami, auta z Niemiec często mają cofnięte liczniki, przed zakupem warto zapłacić 50 zł w salonie VW i pow VIn sprawdzić do kiedy był serwisowany i przy jakich stanach licznika, możemy wyliczyć ile jeszcze przejechał po zakończeniu serwisowania. Diesla nikt nie kupuje aby mało nim jeździć.
4,0
Skrzynia biegów
5 biegów mniej awaryjna niż 6 biegowa miałem auta z obiema skrzyniami po 300 tys 6-iegowa potrafi wyć.
3,0
Układ jezdny
zawieszenie wielowachaczowe , czasami coś trzeba wymienić , ale ceny nie wygórowane.
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnika TDI spokojnie średnie spalania zmieści się 6,5 l, oczywiście przy normalnej rozsądnej jeździe
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zdarzają się w kombi awaria tylnej wycieraczki, wyłamują się zaślepki do mocowania podnośników , popielniczka tylna nie domyka się i wyłamuje osłona, kilka innych drobnych .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]