Gdy kupowałem VW Passata miałem nadzieję, że będę wymieniać tylko części eksploatacyjne,a tu co 2-3 miesiące kolejna rata. teraz już wiem czemu VW są takie drogie. Jeden plus, że przy odsprzedaży nie ma problemu, no i nie traci aż tak dużo na wartości. Następny właściciel będzie zadowolony bo prawie wszystko zostało wymienione. Nie mam pojęcia jaki będzie następny samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
najlepsza rzecz w tym samochodzie. chyba najlepszy silnik diesla na rynku.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
wszystko dobrze jak jest sprawne. gorzej jak przychodzi do wymiany przedniego zawieszenia. po roku zaczyna znowu coś pukać, a koszty wymiany nie są małe.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
niemiecka ergonomia dość nudna. dobrze, że plastiki w jednym kolorze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeżeli chodzi o ciepłe powietrze to oki. ale w lato pasażerowie z tyłu albo za ciepło albo za mocno wieje w twarz.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
prawie jak Audi A6-prawie robi różnicę.
4,0
Wyciszenie
w porównaniu do skody octavi to cicho ale do audi a6 to już nie wypada tak różowo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wielkość auta, moc ciężko znaleźć na rynku podobne auto.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez trzy lata użytkowania mnóstwo zepsutych pierdół. ciężko spamiętać. pękające linki od podnoszenia drzwi-wymiana całego mechanizmu. zepsuta tylna wycieraczka. i podobno tylko francuzy tak mają
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zepsuty przepływomierz, alternator, rozszczelniony intelcoler, wymiana turbo, komplet sprzęgła, szwankująca elektronika od abs i esp-czujnik, wiązki. jeżeli bym miał to wszystko wymieniać w ASO suma pieniędzy byłaby pięciocyfrowa. aż się boję kiedy pójdzie pompa i wtryski !!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]