Może na zimno trochę głośnawy ale to VW- auto dla ludu. Za to ciągnie na każdym biegu( a ma 6) od 1200 obrotów.
Jak ktoś pragnie większego luksusu niech kupuje audi lub
6- garowy motor.
5,0
Skrzynia biegów
Zadnych problemów
4,0
Układ jezdny
Mam go 4 lata w Polsce i wymienilem jedynie tuleje tylnej belki i końcówkę drążka kierowniczego -nic poza tym.
Wielu boi się wahaczy aluminiowych- ja nie mialem żadnych problemów.Może dlatego ,że mam obniżone zawieszenie
Komfort
4,0
Widoczność
Auto jest długie więc to nie TIR
4,0
Ergonomia
To woz dla ludu więc twardawy ale niezawodny. Na długich trasach rzędu 500-2000km da się odczuć twardość foteli
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie mialem tak obszernego auta zarowno z przodu jak i z tylu
3,0
Wyciszenie
To tylko VW więc od strony kierowcy czuje się buczenie silnika ale z miejsc pasażera bocznego i tylnych pasażerow jest spoko
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie średnie to 6,9 ( ale mam ciężką nogę)- potrafię zejść do ok 6 l-może to i dużo ale silnik mam ustawiony na dynamikę ( rozrząd). Ceny elementow eksploatacyjnych zupełnie przystępne,olej trochę droższy bo to do pompowtryskow.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zupelnie przyzwoite przestronne i pakowne auto
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero problemow na trasach.Raz zaszwankowalo tylko kolko alternatora
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czasami odcina turbinę ale tylko przy zamulającej jeżdzie- należaloby przeczyścić kierownice turbiny z sadzy.Na razie
robię to agresywną jazdą na nagrzanym silniku
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]