Silnik
: Niesamowite przśpieszenie po przekroczniu 2000 obrotów!!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: deformacja przednich tarcz (oryginały!!)
Układ elektryczny
: listwa przy poduszce kierowcy
3,0
Całokształt
Niestety nieprecyzyjny układ kierowniczy i duza wrażliwośc na boczny wiatr utrudniaja jazdę.Cena 93000zł w 2000 roku to była kupa pieniędzy
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik klekocze jak to w TDI,mimo wszystko jest lepiej ,niż w wersji bez pompowtryskiwaczy.Silnik powoli wkreca sie do 2000 obrotów ,potem gdy włancza sie turpo auto dostaje niesamowitego "kopa"!! Niestety po 3200-3300 obrotów moc zanika i trzebe zmienic bieg na wyższy
4,0
Skrzynia biegów
Auto ma już spory przebieg,a mimo to biegi wchodzą dobrze
3,0
Układ jezdny
Auto jest przecientnie twarde, zawieszenie ,to dobry kompromis .Wrażenie psuje zupełnie NIEPRECYZYJNY układ kierowniczy
Komfort
5,0
Widoczność
To kombi,wiec widocznośc jest doskonała
3,0
Ergonomia
Radio jest za nisko,poza tym O.Kl
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedynym mankamentem jest regulacja temperatury skokowo o 1 stopień,a nie o pół ,co przeszkadza nieco przy dłuższych wyjazdach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 174 cm.wzrostu,więc dla mnie jest super
4,0
Wyciszenie
Silnik jest dobrze wysiszony,a na atostradzie robi sie głośno przez brak 6 biegu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy oszczędnej jezdzi mozna "zejść" do 5,4 .Częsci to cała masa zamienników w b.różnych cenach.Awryjność przeciętna(głównie siada elektronika-przepływomie listwa przy poduszce kierwcy )
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak wyzej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Patrz ekonomicznosc
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żona spaliła sprzęgło (3600 zł wymiana!!)Poza tym O.K.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 115KM 85kW
[l/100km]