Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B5 Kombi

Jędrek_TDI, 7 lat temu
Silnik 1.9 TDI 110KM 81kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 268 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : 18 letnie auto ma jedyny ślad korozji 15mm na 8mm, pod uchwytem klapy, który poluzowany wytarł lakier i ocynk. W serii ma jednak słabawe reflektory i czasem zbójnickie HIDy Zenowy wąsate oślepiają i uja widać !
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : osłony przegubów, przez 7 lat 2 komplety...
Układ elektryczny : pstryczki elektryczki, włącznik świateł, krańcówki i zimne luty
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto posiadam od 2010, to już 7 lat zleciało. Moje przebiegi są wręcz śmiesznie małe jak na taki pojazd, ale co poradzić czysto prywatnie używane. Kilka wyjazdów i w koło komina ;p 4.8L/100 z ok 60km- testowa jazda po serwisie i wymianie płynu hydraulicznego w skrzyni. Prędkość max 57 by 3 bieg wskoczył później redukcja do 50. Pierwszy i ostatni raz w takim stylu :D Korki w Łodzi podczas wykopków , 70 min by przebrnąć te 20km w upale. Raz jedyny wyszło mi ponad 13L z 100km ale to w zimie jak kilka godzin silnikiem na postoju dogrzewałem się ;p 5.2l,/100 na odcinku z Łodzi do Kołobrzegu ok 500km. Deszczowy dzień, klimatyzacja do oczyszczania szyby. 5.6, 6.2 ta sama trasa może lekko innymi drogami. Auto uwielbia 100-120 i wtedy ok 5.7-6.2 pali. Przy 150 wyszło ok 7.4 -niestety 4 biegowy automat już wchodził powyżej 4000 o/min. Ogólnie z przebiegu ponad 2600km na kompie wyszło średnio 7.7L/100 z przewagą krótszych odcinków. Wskazania zgadzają się z dystrybutorem a im dłuższa trasa tym dokładniejsze. Po prostu im dłużej dogrzany silnik i mniej cykli start stop tym ekonomiczniejsza robi się przekładnia hydrokinetyczna. Im szybciej w zabudowanym wskoczy 3 bieg i zostanie zblokowany z konwerterem tym ekonomiczniej ;)
4,0
Stosunek jakość/cena
dobry pasztet jak za te 12500 za 11 letnie auto w 2010 to sprawił się super przez 7 lat. Części jak do fabryki na 1 montaż nie są kosmicznie drogie a wystarczają na lata o ile chce si ęgo mieć na dłużej to warto mieć pewne auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
elektryka siada już po 10 latach, słabe przełączniki lubią zaśniedzieć, zamki w drzwiach łapią zimne luty na stycznikach(ale to nawet B7 mają XD) gumki osłony przegubów padają, wycieraczki -silniczek mi się zatrzymał i teraz po odblokowaniu ma specyficzny odgłos :D Ooo antenka od immobilizera czasem wymaga interwencji w osłonkę. Trzeba by to rozebrać i przeczyścić kontaktowe pola... ale po co jak umiejętnie zastosowany moment pędu pięści działa rewelacyjnie :D:D:D
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawsze dojechałem do domu :) Ponoć zawieszenie ale ja kupiłem z wytłuczonym Zrobione i po 6 latach jak nowe.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
120,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B5 Kombi