Auto nie jest zacnym autem, tylko świnką skarbonką na kólkach, kupiłem 3 lata temu i przez pierwszy rok wymieniałem tylko podzespoły takie jak płyny, klocki, filtry, olej itp, i po roku przeszła pora na zawieszenie, spory koszt bo około 1300zł ale ok pomyslałem przecież to Passat a one są trwałe, i po nastepnym roku 35tyś km za sobą zawieszenie zaczeło się odzywać, myślałem że jakaś drobnostka, jade na serwis przeglądamy auto, i co znów zawieszenie do wymiany, byłem zły rok temu wymienialem i co znów, ok wymieniłem znów cały komplet ponownie bo pilnie potrzebuje auta, po po 1,5 roku przejechałem 28tyś i znów + drobne problemy w elektroniką w aucie, HAha to wtedy światełko w głowie mi się zaświeciło jak ładnie panowie OD VW wymyślili jak doić kase od klientów, także zniecheciłem się już do marki,nigdy wiecej VW w mojej rodzinie, Auta nawet cenowo tak drogie w naprawach jak BMW, i co płacić za taki szajs jak Passat b5 mowy nie ma, najlepszą opcją zamienną będzie chyba Opel Omega B fl,
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to najmocniejsza strona tego auta.
5,0
Skrzynia biegów
Również precyzyjna, wygodna redukcja.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze, ale i tak konkurencja BMW bije na głowe wsztstkie marki,
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Biednie szaro , niby klima 4 el. szyby wnetrza i rozmieszczenie mają okropne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu to się pasażerownie sporo namęcza, bardzo mało miejsca,
4,0
Wyciszenie
Diesel jest bardzo głośny jak pracuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wspaniałe auto z takimi gabarytami i spalanie około 5L na 100 przy spokojnej jeździe mega + za silnik
1,0
Stosunek jakość/cena
Drogie i bardzo awaryjne auto, nie opłaca się kupować takich skarbonek.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Silnik,
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przednie zawieszenie bardzo awaryjne.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]