Układ elektryczny
: Typowo - moduł komfortu + mikrostyki + ryglujące się drzwi...
Inne
: Turbina, EGR itp - wszystko jest dobrze opisane : )
4,0
Całokształt
Chciałoby się więcej odnosi się jedynie do subiektywnych doświadczeń i ma na celu pokazanie, że zawsze można coś sobie wymarzyć inaczej, lepiej.
Dobrze, tanio jeździ, typowe w naprawach, CIĘŻKO trafić zadbany egzemplarz.
Po wymianie większości podzespołów oraz naprawie typowych dla modelu usterek, dopieszczeniu auta za 11.000 (2012) zrobi się doskonale : )
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógłby być mocniejszy - po Golfie 180KM... Chciałoby się więcej - ale i tak jest super.
4,0
Skrzynia biegów
Coś tam czasami nie wejdzie \"gładko\". Po Citroenie ZX... Chciałoby się więcej.
3,0
Układ jezdny
Po Golfie III w sportowym zawieszeniu i z rozpórką... Chciałoby się więcej.
Komfort
4,0
Widoczność
Coś z lusterkiem wstecznym można by poprawić - po W190 chciałoby się więcej.
5,0
Ergonomia
Jest super!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fajnie, tylko mogłoby być lepiej. Po Citroenie ZX Suzuki Swift... : )
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Król.
4,0
Wyciszenie
Coś tam świszczy, może da się podregulować?
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
WOW.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kosztuje, ale dobre auta naprawia się z przyjemnością, szczególnie, jeśli kosztuje niewiele jak na tak ogromny samochód. Ekonomiczne kombi, w dwóch słowach.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sporo \"pierdół\" do zrobienia - od zaczepów plastiku rdzewiejącej klapy tylnej przez moduł komfortu itp typowe usterki. Plastiki popoprawiać itp - 14 letnie auto wymaga, ale i daje...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ogromną satysfakcję! Co by się nie działo - dojedzie. Ew. w trybie awaryjnym. Ale do celu. Zawieszenie do dupy. Drogie sprzęgło dwumasowe, na szczęście można przełożyć jednomasowe. Pełny opis można znaleźć w sieci - warto dla całkiem sporej oszczędności.
Na szczęście więcej, póki co, nie jestem w stanie napisać.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]