Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B5 Kombi

Technics, 12 lat temu
Silnik 1.9 TDI 110KM 81kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 349 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-2000 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort jazdy i niskie koszta utrzymania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Termostat padl 3 razy
5,0
Całokształt
Swietne auto, wygodne, przestronne, malo awaryjne, tanie w eksploatacji. Warto kupic z duzym przebiegiem, ale zadbanego, z pewnego zrodla. Odwdzieczy sie za dobre traktowanie. Nie gniotsa nie lamiotsa - moze duzo zniesc.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rozgrzany mile mruczy, elastyczność bardzo dobra, 3 bieg i but - wyrywa, swobodne wyprzedzanie na 4 biegu, na 5 do 150km/h halas w kabinie na dobrym poziomie.
4,0
Skrzynia biegów
Szybko sie wyrabia, ale biegi wchodza pewnie i lekko. Brak problemow z wrzucaniem wstecznego, jedynka trochę krótka.
5,0
Układ jezdny
Rozpatrując auto w kategorii auta w trasę, jest super. Miekkie zawieszenie, dobrze wybiera w nierownosci.
Komfort
5,0
Widoczność
Super, w kazda strone komfort. Wersja kombi bez czujnikow nie sprawia problemow w cofaniu.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, nic nie skrzypi. Jedyne wytarcia to wlacznik swiatel. Materialy w srodku dobrej, VAGowskiej jakosci.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zime grzeje, w lato choldzi - co tu duzo mowic. Zima przy jezdzie w miescie nagrzewa sie po ok 3-5km.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Full miejsca na przod i tyl, kombi po zlozeniu siedzen bardzo pakowne.
4,0
Wyciszenie
Klekoczek jak to diesel.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Maksymalne zuzycie paliwa przy zepsutym termostacie, w zime, jazda po Gdansku krotkie odcinki - 7 litrow ropy. Normalnie 6-6,5. Trasa Gdansk - Zakopane - Gdansk, predkosc max 130, srednie spalanie 5,1. Ceny napraw niskie, bardzo duza dostepnosc czesci zamiennych. Dbac o turbo (nie pilowac na zimno, chlodzic po zatrzymaniu), wybierac dziury i jest ok. Od przebiegu 260 000 do 350 000, robione tylko zawieszenie doraznie, wachacz/koncowka drazka itd. Jak dbasz, tak jezdzisz.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto doplacic 2-3 tysiace ponad cene rynkowa i kupic pewniaka. Odradzam szroty z niewiadomych zrodel. Kupilem w 2008 roku za 18 000zl, sprzedalem w 2011 za 15 000 z przebiegiem 350 000 - zadbanego i nie zarznietego. Nowy wlasciciel (sasiad) jezdzi i za kazdym razem dziekuje za dobry zakup. Szczerze polecam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padl termostat, wkladka centralnego zamka, dysza spryskiwacza, ale przy przebiegu ponad 300 000 nie widze w tym nic dziwnego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy nie zawiodl, jezdzony byl w firmie na dlugie dystanse, czesto z obciazeniem 200-500kg. Jezdzic swiadomie, a dlugo posluzy.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 220

Volkswagen Passat B5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B5 Kombi