Przestrzeń i dobra trakcja przypłacone za dużą liczbą upierdliwości, które strasznie irytują, a także kosztownymi naprawami zużywających się elementów
co ważne dla tak leciwego auta, w niepotłuczonym blachy nie rdzewieją
Wrażenia
4,0
Silnik
Niezbyt dynamiczny, ale ok, lubi zgasnąć na jedynce, jak się nie doda gazu, zwłaszcza przy włączonej klimie
4,0
Skrzynia biegów
standardowo, biegi wchodzą nieźle, chociaż bez rewelacji
4,0
Układ jezdny
prowadzi się dobrze i stabilnie, nie za duże wspomaganie pasuje
Komfort
4,0
Widoczność
byłoby swietnie, gdyby trochę przednie słupki czasem nie przesłaniały
4,0
Ergonomia
nie lubię przełącznika świateł w desce, ale poza tym OK
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
zaparowane szyby - masakra, słabiutkie ogrzewanie, manualna klima też bez rewelacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to akurat główna zaleta tego auta
3,0
Wyciszenie
diesel dosyć głośny
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa OK, chociaż historie o bardzo niskim spalaniu to bajki - jak jedziesz, tak pali
ceny napraw zwalają z nóg, chociażby słynne zawieszenie, nawet oryginały nie wytrzymują, ale tu głównie wina naszych dróg, na zachodzie zawieszenie daje radę spokojnie grubo ponad 200 tys km
sypią się zamki, drogie w naprawie, plastiki z czasem się wyłamują
3,0
Stosunek jakość/cena
kosztowne części, ale teraz sporo używanych jest w obiegu
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zamki, plastiki, wycieraczki, co i rusz coś przecieka - olej, płyn chłodniczy, wspomagania
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na ten przebieg silnik i turbo OK, wymieniona chłodnica i pompa, czyszczenie żaluzji od turbo
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]