Zawieszenie
: Wielowahacz z przodu. Jeśli zmieniasz lepiej kup coś markowego by za rok nie wymieniać tego drugi raz.
5,0
Całokształt
Jestem 2 właścicielem od 115 tyś do teraz 390 tyś. Mogę powiedzieć ,że samochód jest praktycznie bezawaryjny ! Jedyny większy koszt to koło dwumasowe wymieniony przy 300 tyś. Przy przebiegu 390 tyś oryginalne turbo oraz wtryskiwacze. Miedzy wymianami oleju co 15 tyś nie muszę go dolewać. Ubytek to około 0.5 l i mieści się w normie na bagnecie. Z całym sumieniem polecam i nie bać się tego samochodu nawet z wysokimi przebiegami!
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy przebiegu niespełna 400 tyś km od wymiany do wymiany nie dolewam oleju! Widać na bagnecie po 15 tyś ubytek około 0.5 l ale przy tym przebiegu jestem mu w stanie to wybaczyć.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Rdza na nadkolach jest spowodowana gąbką nad plastikową osłoną. Namaka przez co nadkola szybko rdzewieją. Jeśli twój pasek ma jeszcze całe nadkole szybko ją zdemontuj. Na klapę pod szybą nie ma wytłumaczenia po prostu rdzewieje. Ale jedno ognisko na 15 letnie auto to i tak dobry wynik
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Około 7l. Nie jest super oszczędny jak najnowsze silniki .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Masa zamienników. Dodatkowo jeśli potrafisz coś zrobić sam koszty utrzymania są znikome.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 101KM 74kW
[l/100km]