Uważam samochód za prawie doskonały (gdyby silnik był cichszy). Pewnie idealny będzie passek z CR. Nie wiem skąd opinie, że ten samochód się ciągle psuje. Ja na podstawie swojego doświadczenia z tym autem uważam zupełnie odwrotnie. Zakładam, że złe doświadczenia mają ci, którzy kupili auto z przekręconym licznikem. Ja kupiłem auto sprawdzone. Trzeba sobie jasno powiedzieć, że sprowadzając dieselka np. z Niemiec trzeba zakładać 40-50 tyś na rok i nie ma zlituj się.
Wrażenia
3,0
Silnik
Trójeczka za klekot. Silniczek elestyczny, bez awaryjny. Turbina przy 255000 działa jak nóweczka. Zawór EGR tez radzi sobie dobrze.
5,0
Skrzynia biegów
W porównaniu do samochodów, którymi jeździełem skrzynia biegów w passacie to poezja. Biegi można zmienia się paliszkiem lekko i przyjemnie.
5,0
Układ jezdny
Jak dla mnie super. Po 250000 km wymieniłem tylko przeguby.
Komfort
5,0
Widoczność
Po mimo, że samochód wielki jak stodoła widoczność dzięki dużym szybom bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Jeśli chodzi o ergonomię wierzcie mi wszystko zorganizowane w tak prosty i intuicyjny sposób, że nawet idiota jest w stanie się połapać co gdzie i jak włączyć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersję z podgrzewaną szybą więc jak dla mnie bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu nie ma się do czego przyczepić wszystko zorganizowane wzorowo.
3,0
Wyciszenie
jak dla mnie klekot jest wkurzający oczywiście mówimy o sytuacji gdy samchód jest na luzie. Podczas jazdy jest OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z perspektywy uważam, że spalanie jak na taki duży i masywny samochód bardzo dobre. Spalanie: miasto - 9 / trasa - 5,5 / średnio 5,8-7,5. Średnia na podstawie komputera pokładowego i pomiaru zużytej ropy. Dolna granica przy prędkościach przepisowych, górna granica przy prędkościach autostradowych na trasie Gdańsk Wrzeszcz - Elbląg. Przeglądy zależy, jak w ASO to drogo chciaż miło się zaskoczyłem w przypadku rozrządu. Porównywałem z warsztatem \"Kowalskiego\" wyszło tylko 200 zł drożej. Jeśli chodzi o naprawy to uważam, że nie było ich tak wiele a więc, wymiana: 1) przegubów, 2) tarcz hamulcowych, 3)klocków, 4) płynów, 5) czujnika temperatury, 6) alternatora, 7) chłodnicy, 8) dżwigienki kierunkowskazów, 9) polerowanie reflektorów przednich. Te ostatnie szczególnie polecam starszym samochodom.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uważam, że ten samochód się nie psuje tylko zużywa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uważam, że ten samochód się nie psuje tylko zużywa.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 101KM 74kW
[l/100km]