Silnik
: duza przestrzen wewnatrz;
dynamika i wyniki na hamownii
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: cholerna dwumasowka!!! a podobno w wersji TDI 101KM nie ulega awarii tak czesto jak w TDI 130KM
Silnik
: zapiekanie sie lopatek turbiny, wystarczy rozebrac turbine i ja wyczyscic, zlozyc do kupy i dalej jazda!!!
4,0
Całokształt
Samochod ogolnie wporzadku, chociaz na pewno nie idealny. Jest w czym wybierac na rynku wtornym.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wersja AVB 101KM na pompowtryskiwaczach, w rzeczywistosci hamownia wykazala 116KM!!! Silnik wystarczajacy, chodz do dynamiki Passata TDI 130KM duzo mu brakuje.
2,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza leciutko, dwoma paluszkami. Chociaz w moim poprzednim aucie, Audi A4 TDI lewarek dzialal lzej.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma sie drogi chociaz wg. mnie Ford Focus jest bardziej zwinny i lepiej sie prowadzi w zakretach.
Komfort
4,0
Widoczność
Wersja Variant, czyli kombi. Bez wiekszych problemow mozna sie nauczyc gabarytow auta. Ulatwiaja to proste ksztalty nadwozia.
4,0
Ergonomia
W zasadzie wszystko na swoim miejscu, jak to w autach grupy VW. Ladnie podswietlona deska.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zima mile ciepelko, latem Climatronic pieknie chlodzi. Super!!!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W zupelnosci wystarczajaca, chociaz na tle klasowych konkurentow np. Mondeo II, Mazda 6 tylko przecietna.
4,0
Wyciszenie
Dobre do ok. 150km/h. Potem troche szumi wewnatrz.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kozacka jazda po miescie to ok 7,7; trasa 5,8.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
oslona lewego przegubu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana dwumasowego kola zamachowego, 1800zl wraz z robocizna(przebieg 207tys. km), czyszczenie zmiennej geometrii lopatek turbiny 400zl(po przebiegu 210tys. km). Poza tym OK, zawieszenie jak na razie w porzadku, brak luzow.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 101KM 74kW
[l/100km]