Podsumowując samochodów przyjemnie się prowadzi dzięki napędowi 4motion można wiele na mokrej i slizgiej drodze zawsze pewnie trzyma się nawierzchni, ergonomiczny i przyjazny dla użytkownika
Wrażenia
4,0
Silnik
V6 193km ale bez rewelacji rakieta to nie jest acz kolwiek trzeba pamiętać 4motion i silnik całokształt trochę waży, powiedział bym że w tłumie się nie gubi ale przed szereg też nie wybiega.
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi płynie bez zarzutu 3 i 4 bieg robi robotę bardzo fajnie ciągnie do przodu. Szkoda tylko że nie ma 6biegu:(
5,0
Układ jezdny
Tak jak już wyżej pisałem 4motion trzyma się nawierzchni w każdych warunkach, mega plus że to że można wyłączyć 100% ESP acz kolwiek i na wł system pozwala najpierw wykazać się kierowcy, mógł bym powiedzieć że działa dosyć ospale dla mnie na bardzo duży plus z wlaszcza zima
Komfort
4,0
Widoczność
Mniej więcej jak w każdym aucie o podobnych gabarytach plus za xsenony robią robotę
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na przyzwoitym poziomie bez zastrzeżeń plus za podgrzewane lusterka boczne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185cm i jak dla mnie spoko wygodnie acz kolwiek nigdy nie podróżowalem tym autem z perspektyw pasażera ale nikt nie nazekal
4,0
Wyciszenie
Jak na tą klasę auta przystało w porządku
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie które Części są trochę droższe niż do jednej os. Ale większość to samo, jeżeli chodzi o spalanie to min 12,5l/100km chyba nigdy nie spalił mi mniej śr, spalanie w granicy 14,5l/100km max. 22l/100km (oczywiście LPG) ale wtedy bardzo się spieszylem czasami do odcinki prawie na pełnych obrotach autostrada 220km/h (v-max prawie 240km/h)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wyciek oleju z pod klawiatury, termostat nie stety silnik jest tak zrobiony żeby wymienić termostat należy ściągać pasek rozrządu:( koszty rosną astronomicznie, sprzęgło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V 4motion 193KM 142kW
[l/100km]