Przeniesienie napędu
: stały napęd na cztery koła typu typu torsen,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: wypadające zapłoty, wyciek spod pokrywy zaworów
Przeniesienie napędu
: wyciek z mostu (tył, prawa wewn. półoś)
Układ elektryczny
: climatronic albo chce cię zamrozić albo upiec
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
piękne brzmienie
4,0
Skrzynia biegów
trochę wolna, ale umila jazdę; w trybie manualnym i tak lepiej wie na którym powinieneś jechać (przy okazji głupotoodporna!)
5,0
Układ jezdny
torsen - miód, po prostu miód!
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
ok, skóra jest super
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatonic jest do ****, ale to pewnie kwestia wymiany czujników i usunięcia błędów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok.
4,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
automat (5-cio biegowy tiptronic) wyżej nie można było wybrać - błąd, 4x4 stały (torsen), oryginalny rozmiar ogumienia (słabe zimówki) wskazania komputera, instalacja brc, doliczyć do spalania lpg należy ok. 2 litry
przyspiesza do setki jak tdi, ale prowadzi sie jak audi quattro a silnik brzmi jak powinien, a nie jak stado bocianów...
po mieście z ciężką nogą do 20 litrów murowane, ale na tempomacie na trasie można zejść do ok. 10 litrów, ale nie oszukujmy się, ciężko się oprzeć pokusie ;]
5,0
Stosunek jakość/cena
za kilkkanaście tysi można mieć na prawdę dobry samochd