Przeniesienie napędu
: stałe 4x4 to wspaniały wynalazek
5,0
Całokształt
Fajna mina ludzi kiedy dowiadują się co drzemie pod maską.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brzmienie V6 to czysta poezja. Elastyczność silnika bajka na 3 biegu można jechać 30kmh a nawet 140km.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo fajnie współpracuje z silnikiem, choć czasem przydałby się 6 bieg na trasie.
5,0
Układ jezdny
Znakomicie wchodzi w zakręty a napęd na 4 koła sprawia że jazda nawet po mokrym nie stanowi problemu 0 poślizgu.
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystko.
5,0
Ergonomia
Łatwość i prostota. Nie trzeba się zastanawiać gdzie dany przycisk się znajduje. Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodno/ciepło na zawołanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie narzeka na brak miejsca.
5,0
Wyciszenie
Jadąć do 130kmh cichutko z pomrukiem V6, choć przy wyższych obrotach prawdziwa symfonia silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam instalacje gazową, więc koszty spadły. Jeżdżę jak dieslem. Znajomi mówili że koszt jazdy jest ogromny i auto będzie palić powyżej 20L gazu w mieście a tu zaskoczenie, auto nigdy jeszcze nie spaliło powyżej 18L, a nie jeżdżę jak emeryt.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą kwotę uważam że autko jest wspaniałe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem przycina się silniczek klapy klimatyzacji.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poprzedni właściciel wymienił napinacz łańcucha zaworów na używkę i strzelił. Po jego wymianie auto śmiga jak marzenie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V 4motion 193KM 142kW
[l/100km]