Silnik
: Bezawaryjny silnik z rozrzadem na łańcuchu, niesmiertelny, 380 tys nie bierze nic oleju , jest bardzo dynamiczny, ładnie pracuje
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: osłony przegóbów
Silnik
: czyszczenie przepustnicey po 200 000 km adaptacja
5,0
Całokształt
auto doskonałe w swojej klasie - a zwłaszcza ten silnik. Praktycznie bezawaryjny, rozrzad na łańsuchach - niesmiertelny. W porownania do diesla 1.9 tdi ma takie plusy jak : wieksza moc 170KM, cichsza praca , brak turbiny i problemów z nią zwiazanych. Baedzo bogate wyposazenie aut z tym silnikiem , dobre hamulce - (wieksze tarcze) przy przebiegu 380tys km w okresach miedzy wymianami oleju 15 tys nie bierze nic oleju - nie trzeba nic dolewac
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto wprawdzie dośc drogie było jako nowe w porownaniu np do 1.9 TDI ale na rynku wtórnym mozna kupic za całkiem przyzwoite pieniadze , samochód bezwaryjny , z mocnym silnikim, dynamiczny, dobrze wyposazony. Niepopularnosc silnikow 5 cylindrowych - wielu odstrasza przez co cena jest nisaka ,ale naprawde to super auto a silnik jest chyba najwieksza jego zaleta . Na LPG nie widac praktycznie utraty mocy a koszty jazdy sa takie jak dieslem , a moze nawet mniejsze , jesli porownac jego moc , to nalezalo by go zestawic z TDI2.5 . ktory ma zaledie 150 KM.