Witam jestem posiadaczem b5 1999 1,8 t od 8 lat co mogę powiedzieć nie zawiódł mnie przez ten okres użytkowania jeżdziłem przez 4 lat co 2 tygodnie 3200km, ma apetyt na olej bo leje 1l na 1300km serwisowo fabryczne dane podają na 1000 km od 0.5l do 1.5 l oleju w tym wypadku wymieniam tylko filtr oleju co 10tyś km. Służbowo jeżdzę tirem i też pobiera olej i tylko dolewamy a serwis wymienia tylko filtr a nachulałem 800.000 tys i chodzi i passek też będzie latał teraz do sedna zapakowany zabieram bez rozkładania siedzenia 3 duże walizki 2 rowery szosowe rozebrane i komplet kół do nich i w góry na treningi. Spalanie cały passek pod sufit plus 4 osoby do 90km na H to 7.3l spalania z klimą miasto 10-13 l zależy od nogi zawieszenie na przeszło 100 tyś km zrobione to wydałem 1000 zł rozrząd INA komplet napinacze rolki paski pompa dolke + mechanik 1000 zł i 65 tyś km zrobiłem i silnika nie szczędziłem teraz przy takim przebiegu kłania się łańcuch i napinacz koszt 1000 zł z mechaniorem i kolejne 300 tyś można jeżdzć .Jedna rada jak dbasz tak masz. Polecam ogólnie ten silnik ale wymieniaj wszystko na czas.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW
[l/100km]