Silnik pracuje bardzo elastycznie i jest posłuszny nodze co powoduje że czujemy się bezpiecznie jadąc po drogach. W razie potrzeby nagłego przyśpieszenie nie ma z tym problemu, nie dławi się, nie ma efektu jakby przyhamowywał tylko czuć jak wbija delikatnie w fotel co skutkuje że auto mamy pod kontrolą.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów pracuje bez zarzutów, unikam nagłego zrywania dla popisu, jest tylko mała wada, która w zimie powoduje że ciężko chodzi 2 bieg, ale po za tym jestem zadowolony z pracy skrzyni biegów.
3,0
Układ jezdny
No tu by trzeba było dużo napisać, ale: jak wiadomo nasze drogi są w stanie przekraczającym wszelkie granice przyzwoitości, mimo że PASSAT ma bardzo dobre i wielowahaczowe zawieszenie, które odznacza się bardzo dużym komfortem jazdy, to nie wytrzymuje więcej jak 80 tyś na naszych drogach, a cena wahaczy jest jak nadal wysoka co łączy się z kosztem około 2000 zł z montażem ale coś za coś, jeżdząc po niemieckich drogach wytrzymało by jakieś 250 tyś km. No ale to w Niemczech. Pozdrawiam
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest bardzo dobra nie mam problemu z widokiem podczas jazdy, wystarczy dobrze ustawić fotel i wszystko widać jak na widelcu.
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie rewelacyjne, bardzo szybko się nagrzewa silnik czy zima czy lato trzyma stałą temperaturę 90 stopni, wentylacja rewelacyjna , klima spisuje się bez zarzutów. :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW
[l/100km]