Wygodne i niezawodne auto, zrobilem nim ponad 170tys km bez zadnych niespodzianek. Wnetrze moze nie zachwyca ale wszystko jest na swoim miejscu, a nietypowe czerwono/niebieskie podswietlanie milo wyglada i nie meczy. Mialem okazje robic nim przebiegi ponad 500-800km dziennie i musze przyznac ze wysiadalem z niego w dobrej kondycji.
Wrażenia
5,0
Silnik
wybrałem ten silnik (1,8T) zamiast diesla i załozylem LPG Landirenzo. Polecam to rozwiazanie, auto nic nie stracilo ze swojej dynamiki a koszty sa niższe niz przy dieslu.
jesli chodzi o silnik, to jest to jedna z bardziej wytrzymalych jednostek. nigdy nie mialem z nia najmniejszego problemu. tylko serwis, oleje swiece itd.
5,0
Skrzynia biegów
nigdy zadnych uwag.
4,0
Układ jezdny
niezle, raz na przebieg ponad 100tys wymienione dwa wahacze i koncowka ...
Komfort
5,0
Widoczność
bez uwag
4,0
Ergonomia
brak komputera (dziwne jak na ta klase auta) , reszta OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest klimatronik, dziala OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
spore auto i wygodne również dla pasazerów z tyłu.
5,0
Wyciszenie
znacznie ciszej niz w dieslu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
serwisuje w zaprzyjaznionym serwisie VW, koszty nie sa nadmiernie wysokie, a stosuje tylko oryginalne czesci
5,0
Stosunek jakość/cena
kupowalem uzywany, benzynowe wtedy kosztowaly ponad 8-9tys taniej od diesla. dzisiaj wiem ze wybralem OK
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mankamentem Passata (mialem to rowniez w poprzednim aucie) jest zapiekanie sie mechanizmu wycieraczek... dla mnie denerwujace.
reszta elementów bez problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW
[l/100km]