Silnik przyjemny bardzo sprawnie przyspiesza. polecam chiptuning, szybciej wchodzi na obroty mniej pali. Jak dla mnie cicho i przyjemnie.
5,0
Skrzynia biegów
NIc dodac nic ujac.
4,0
Układ jezdny
Komfort jazdy bardzo dobry, wyciszenie oraz elastycznosc bez zarzutu. Jezdze kombi i mam odczucie ze auto jest bardzo nadsterowne an zakretach trzeba uwazac zwlaczac prz tej mocy silnika.
Komfort
4,0
Widoczność
Prawy slupek troszke przeszkadza. Prawe lusterko troszke za male
5,0
Ergonomia
Wszytsko na miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronc daje rade
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wiecej miejsca tylko w Scodzie Superb i Audi A6
5,0
Wyciszenie
Jak dla mnie super. lubie tez dziek turbinki
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo drogie ale to nie wina passata.
Pali w normie wkoncu koniki trzeba czyms nakarmic. Samochod napewno nie jest tanim srodkiem lokomocji. limuzyna tez nie jest wiec powiedzmy takim autkiem dla ludzi ktorzy zdecydowali sie je posiadac i ponosic tego koszty. W porownaniu z silnikiem 2,5 TDI moim zadniem ekslpatacja 1.8 T jest tansza aczkolwiek to zalezy od kilometrow pokonywanych w ciagu roku.
Przejechalem nim 12000 w 6m-c nic sie nie zepsolo. Za wymiane paska rozrzadu z napinaczami i rolkami, pompy wodnej, oleju, lozyska, i filtorow zaplacilem 1100 zl razem z czesciami. Moze zalazlem dobrego mechanika.:)
O kosztach trzeba dodac ze Policja jest znacznie mniej poblazliwa jezeli chodzi o wysokosc ewentualnego mandatu. Zero negocjacji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
patrz wyzej. Z usterek drobnych lozysko oprocz tego normalny serwis. Czesci w rozsadnych cenach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIc sie nie zepsulo
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 20V 150KM 110kW
[l/100km]