do niczego sie nie przyczepie, mozna nim pomulic, albo pozapieprzac:)
4,0
Skrzynia biegów
jedynka nie zawsze gladko wchodzi - kumpel ma tak samo, poza tym spoko.
5,0
Układ jezdny
precyzyjny uklad kierowniczy, nie buja, nie boi sie zakretow. Czysta przyjemnosc z jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok
5,0
Ergonomia
germańska:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronik - po 1km leci rozgrzane powietrze, chlodzi tez niezle, odparowuje dobrze, tylko troche glosno jak pracuje na maksymalnych obrotach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mowimy o passacie:)
5,0
Wyciszenie
cichutenko - pow. 140/h zaczyna glosniej chodzic, ale ogolnie, to kulturka - z zewnatrz tez.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ciagnie za duzo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na wybojach wypada kratka, za ktora jest hak pod lewym przednim swiatlem. Ja przerabiam juz drugą - oryginał 70zł Wiem, ze to nie tylko moje spostrzezenie. Nie wiem jakim cudem, ale przetarly sie kable od centralnego zamka i swiatelka w bagazniku. W zeszle lato przy 35*C odkleily sie gumowe listwy przy drzwiach u gory:) Zepsul sie zamek od schowka tak, ze jak go zamykam, to musze tez naciskac klamke.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz, na początku mialem powazne klopoty z rozrzadem - zepsul sie napinacz lancucha, a ten nie napiety zrobil troche demedzu - koszt 1700 i oprocz tego przez 2 lata nic - wiem, ze wczesniej raczej nic sie z nim nie dzialo - to byl samochod mojej mamy:D
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]