Układ elektryczny
: Regeneracja alternatora (90 PLN)
Zawieszenie
: Wymiana sprężyn (450 PLN)
5,0
Całokształt
Mnóstwo miejsca,niskie spalanie,bezawaryjność,jednym słowem niezniszczalny niemiecki czołg.
Wrażenia
4,0
Silnik
Głośny jak każdy traktor,szczególnie w tym wieku,ale niezawodny jak szwajcarski zegarek.
4,0
Skrzynia biegów
mały skok,drążek wygodny i krótki,nic dodać nic ująć.
5,0
Układ jezdny
Niemcom udało się zrobić idealną limuzynę na polskie drogi,sztywne i proste zawieszenie,jedyne elementy do regularnej wymiany to tuleje wahaczy i końcówki drążków,koszty symboliczne.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża przednia szyba,maska nie przysłania nawierzchni.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką,bez zbędnych gadżetów,proste i funcjonalne,jakość użytych materiałów zadowalająca,po tylu latach wnętrze wciąż \"błyszczy\"
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wersja z klimą to strzał w dziesiątkę,zimą też daje sobie dobrze radę,jak to w dieslu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuuuużo
3,0
Wyciszenie
Cienko z tym przy prędkościach pow. 100 km\\h,ale nie jest uciążliwie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależy od kierowcy i wersji silnika.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceny są różne,generalnie drogo jak za auto z pierwszej połowy lat dziewięćdziesiątych,ale to mówi samo za siebie,Passat B4 jest niezniszczalny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka razy jakieś pierdoły typu żarówka,albo bezpiecznik,wymieniłem też klakson (60PLN),włącznik podgrzewania tylnej szyby(30PLN) i stacyjkę na metalową (100PLN)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli się kupi zadbane auto,to można spać spokojnie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 75KM 55kW
[l/100km]