Silnik
: Oszczędny, bezawaryjny, prosty i tani w obsłudze.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Skrzynia biegów, zacinający się czasami bieg 1 (przy wrzucaniu)
Układ hamulcowy
: Czujniki ABS padają ze starości
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik nie do zajechania gdy się o niego dba.
3,0
Skrzynia biegów
Już swoje lata ma, więc coraz gorzej wchodzą niektóre biegi. Np. 1
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu.
Komfort
4,0
Widoczność
Mogło by być lepiej ale i tak jest OK.
4,0
Ergonomia
Mogło by być lepiej, ale jak na tamte czasy gdy produkowano ten samochód całkiem ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po uszczelnieniu klapek sterujących przepływem powietrza całkiem OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie i komfortowo
2,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach bardzo głośny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG 1 generacji ustawiane ręcznie. Po wielu próbach zoptymalizowałem spalanie, jednak przy "szybkim" wyprzedzaniu np. pod górkę przełączam na benzynę. Przy normalnej jeździe po autostradzie daje radę na LPG.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pękające ze starości zatrzaski na plastikach, awaryjne klamki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zasadniczo brak, normalne sprawy eksploatacyjne.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]