Zawieszenie
: ZAWIESZENIE TOTALNIE PANCERNE JA JEŻDZIŁEM TROCHĘ PO DZIURACH (DROGA DO PRACY) I NIC Z NIM NIE ROBIŁEM,A SPRZEDAJĄC NIE BYŁO ŻADNYCH STUKÓW
5,0
Całokształt
OGÓLNIE BYŁEM (BO JUŻ GO SPRZEDAŁEM)ZADOWOLONY TRWAŁE BEZ AWARYJNE AUTO
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK NIE DO ZDARCIA TRZEBA TYLKO WYMIENIAĆ NA CZAS OLEJ NI ROZRZĄD,MOŻE NIE ZBYT DYNAMICZNY ALE WIĘKSZOŚCI UŻYTKOWNIKÓW Z PEWNOŚCIĄ WYSTARCZY
4,0
Skrzynia biegów
MOŻE BRAKUJE SZÓSTKI NO ALE TO JESZCZE NIE TEN WIEK
5,0
Układ jezdny
TWARDY ALE JAK DLA MNIE WYGODNY ZAWIESZENIE RACZEJ PANCERNE
Komfort
4,0
Widoczność
TYLKO DO TYŁU JEST KIEPSKA ALE MOŻNA SIĘ PRZYZWYCZAIĆ
5,0
Ergonomia
JEST OK WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
JEST OK WNĘTRZE SZYBKO SIE NAGRZEWA
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JEST DUŻO MIEJSCA BRAT MA MERCEDESA C I MIEJSCA JEST DUŻO MNIEJ
4,0
Wyciszenie
OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
DOOKOŁA KOMINA 10-11L,TRASA 8L GAZU
4,0
Stosunek jakość/cena
NO TE PASSSATY NIE BYŁY TANIE ALE BYŁY WARTE SWOJEJ CENY
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PRZEZ 3 LATA EKSPLOATACJI WYMIANA CZUJNIKA ABS KOSZT 30 ZŁOTYCH TO WSZYSTKO
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK POWAŻNYCH USTEREK
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 90KM 66kW
[l/100km]