bez stresu,
omijam ASO, korzystam z usług rezolutnych rzemieślników, najdłuższa naprawa - profesjonalna regeneracja pompy wspomagania ukł. kierowniczego 6g. - cena ok 250zł.
Wrażenia
5,0
Silnik
przy przebiegu 400tys. olej półsyntetyczny , zmieniam max. co 10 tys.
5,0
Skrzynia biegów
czasami, są problemy z wrzuceniem I-szego biegu, nieistotne
4,0
Układ jezdny
trochę twarde, ale jest to zaleta - przy sprawnych elementach zawieszenia nie straszne mu są nawet koleiny na polskich asfaltach
należy sprawdzać szczelność gumowych osłon przegubów, inaczej - przeguby do wymiany ,
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
przy 200tys. km i oryginalnym wydechu było znacznie ciszej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z moich doświadczeń wynika, że zadbany Passat kombi z silnikiem 1,9 TD z intercoolerem nie jest w stanie spalić więcej niż 7,5l na 100 km, po prostu więcej nie "przełknie"
a poza tym w zbiorniku nominalnie 70-litrowym mieści się ponad 110l. ropy, na której do rezerwy można przejechać w trasie ponad 2000 km
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem auto 6-cio letnie (przebieg 220tys.) w bardzo dobrym stanie za 30tys. zł,
po 6-ciu latach mogę je odsprzedać za min. 10tys.
roczny koszt auta 3,5tys.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zdaża sie, że w mglisty zimowy poranek nie chcą się zatrzasnąć drzwi, rada - chwilę poczekać, aż rozgrzeje się wnętrze auta
zdażają się drobne usterki, np. uszkodzenie głównego włącznika świateł (naprawa - 40 zł.!!!)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeżdżę Passatami od 10 lat (poprzedni 1990r. 1,6TDI jeszcze jeżdzi) i nie zdarzyło się abym nie mógł wyjechać z parkingu, bądż nie wrócił z trasy
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]