Silnik
: Auto ma obecnie 1 milion 351 tysięcy. Cały czas jeździ, nigdy jeszcze nie stanęło na trasie, tak samo nigdy nie zdarzyło się, aby nie mogło odpalić. Części zamienne należy montować renomowanych producentów, lub w przypadku elementów gumowych tylko oryginalne. Ważna jest geometria pojazdu i związany z tym stan m.in. tulei tylnej belki. Rachunek jest prosty: na każde 100 tys. km potrzeba: 2 kpl. klocków ham. przód + tarcze ham., 40 litrów oleju silnikowego, 10 filtrów oleju, 3 filtry powietrza, 2 filtry p.pyłkowe, 1 kpl. opon(niecały), 1 kpl. łożysk kół tył, kpl. rozrządu, kilka żarówek no i 4-5 tys. litrów paliwa ON. Na każde 300 tys. km potrzeba: kpl. przegubów napędowych, kpl. sprężyn tył, kpl. świec żarowych, pompa wspomagania, paski napędowe wielorowkowy + klinowy. Czego chcieć więcej?