auto udane, polecam każdemu szukającemu DUŻEGO i w miarę taniego auta. Niestety autko jest absolutnie pozbawione duszy, nie ma w nim tego czegoś, co daje radość z jazdy. Za to sprawnie i wygodnie dowiezie Cię z punktu a do b. Plastiki w kabinie są nędzne i twarde, skrzypią i trzeszczą. Siedzenia wygodne, miejsca cała masa. Może trochę rdzewieć. Silnik 1,9 TDI 90KM jest trwały i wystarczająco dynamiczny, ale pracuje głośno i trzęsie się. Najlepszy wybór w segmencie D, o ile nie przeszkadza Ci wyżej wymieny brak duszy i polotu, a w wersji wysokoprężnej hałas.
Wrażenia
4,0
Silnik
głośny, mógłby być mocniejszy, ale nie można narzekać
4,0
Skrzynia biegów
biegi mogłyby wchodzić pewniej, ale auto ma swoje lata, nie można oczekiwać cudów
5,0
Układ jezdny
jak na 1,5tonową baryłę, prowadzi się wyśmienicie
Komfort
5,0
Widoczność
duża powierzchnia szyb, wąskie słupki
4,0
Ergonomia
wszystko ok, poza włącznikiem awaryjnych na obudowie kolumny kierownicy (sic!)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiew na pełnych obrotach to już prawie huragan, niestety dość głośno działa, dałbym 4,5 ale się nie da
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tutaj passat króluje. Miejsca dla pasażerów z przodu i z tyłu jest dużo, bagażnik w kombiaku może nie powala, ale jak się wyjmie roletę... po złożeniu tylnych siedzeń można przewieźć szafę albo lodówkę wysokości 1,9m
3,0
Wyciszenie
wyciszony kiepsko, powyżej 130km/h nie idzie wytrzymać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kolejna mocna strona, spalanie małe(a na na auto ważące 1,5tony nawet bardzo małe) części relatywnie tanie, konstrukcja do bólu prosta, można naprawiać u kowala:P
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze z całą pewnością najporządniejsze auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest ok, raczej nic się nie psuje, przez rok użytkowania raz rozszczelnił się jeden z przewodów hamulcowych, na szczęście blisko domu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
też jest dobrze, przez rok użytkowania i 26tys km strzeliła uszczelka pod głowicą, a razem z nią nagrzewnica i zbiorniczek wyrównawczy. Przy okazji tej naprawy wymienili mi też rozrząd(jest w nim jedno koło pasowe które podobno jest wadliwe, akurat u mnie się popsuło - koszt prawie 500zł) i regenerowali głowicę(planowanie, dotarcie zaworów, wymiana uszczelniaczy etc) całość kosztowała 2000zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]