Silniczek dosyć głośny ale za to wytrzymały i w miare elastyczny chodź wkręca sie powyżej 20 tys.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jak wiadomo ma lusy i mogłaby być bardziej precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Sztywny,dobry w zakrętach delikatnie za twardy na polskie dziury ale za to wytrzymały.
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystko.
5,0
Ergonomia
Wszystko co potrzeba prawdziwemu kierowcy ,bez udziwnień.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom miejsca z przodu i jeszcze więcej z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Mogło by być ciszej ale tylko silnik słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa można zejśc poniżej 4,5l (nie żarty) miasto w zimie na zimnym silniku potrafi 8-9l natomiast miasto na ciepłym silniczku kiekieś 6l. Ceny w miare tanie serwis nie drogi ze względu na prostote konstrukcji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Paski te trzymają cene ale wiadomo coś za coś ,jeśli chce się mieć niezawodne i oszczędne auto to trzeba zapłacić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynie widzi warsztat przy wymianach części zużywalnych.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]