Układ hamulcowy
: rozpadł się tłoczek i cylinderki
Silnik
: poduszka spod silnika była pęknięta i auto między 2000 a 3000 obrotów mocno drgało
4,0
Całokształt
Gdyby to zależało tylko ode mnie to zamiast Forda Mondeo 2000 rok 2.0 TDDi kupiłbym jeszcze raz \"Passaciora\" z rocznika np. 1995.
Wrażenia
4,0
Silnik
To była miłość od pierwszego usłyszenia! Przesiadając się z benzyny na diesela dał się odczuć wzrost poziomu hałasu-myślałem, że siedzę w czołgu. Jednak miał on to coś! Wiadomo TDI :)
4,0
Skrzynia biegów
Po regulacji wszystkie biegi wrzucało się dobrze. Początkowo nie mogłem wejść na 5 bieg, stąd konieczna regulacja. Po tym zabiegu czasmi problem ze wstecznym, ale to była tylko kwestia wyczucia.
3,0
Układ jezdny
Mnie odpowiadał, ale znawcą tematu nie jestem, więc bez bzdur...
Komfort
4,0
Widoczność
Wersja kombi pomagała w określeniu gdzie jest tył auta. Widok na przód także bez większych zastrzeżeń.
3,0
Ergonomia
Mogłoby być lepiej. Na przykład włącznik świateł awaryjnych za kierownicą utrudniający zamiganie kulturalnego \"dziękuję\".
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewał i to nawet przy niskich temperaturach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo miłe zaskoczenie, bo miejsca było pełno i jeszcze trochę. Choć z tyłu nie podróżowałem to wizualnie oceniając miejhsca było mnóstwo. Osoby, które jeździły z tyłu także nie narzekały. No i jeszcze pojemny bagażnik :)
3,0
Wyciszenie
No wiadomo diesel, ale ja akurat za to go ceniłem :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części bardzo przyzwoite. Auto tankowałem tylko w miesiącach parzystych, a jeździłem normalnie. Poza tym na jednym zbiorniku zrobiłem 1200 km (w tym trasa Gdynia-Zakopane, Zakopane-Oświęcim-Zakopane i lokalne przejażdżki po Zakopanem).
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest Passat i długo, długo nic!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamki przymarzały zimą i przez to często auto było w nocy otwarte. Korozja.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez cały okres niewiele się psuło. Niestety wracając z drugiego końca Polski wysiadły hamulce w trasie. Koszt naprawy był mały, bo jakieś 250 PLN. Szkoda, że po podniesieniu auta okazało się, że było zespawane z dwóch. Gdyby nie to jeździłbym nim jeszcze lata :(
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]