Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Passat B4 Kombi

niedźwiadek, 11 lat temu
Silnik 2.8 VR6 174KM 128kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 166 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Passat B4 Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW 1993-1997 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : silnik zbiera się ładnie,jest na łańcuszku, jak się depnie to i weźmie swoje, opisując ogólnikowo, dużo miejsca w środku, wygodny, prowadzi się stabilnie, części tanie jak barszcz
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : klamka przednia od kierowcy
Układ elektryczny : szwankują elektryczne szyby zwłaszcza od kierowcy
4,0
Całokształt
ogólnie opisując pojazd który ma już swoje lata, autko sprawuje się super, niemam do niego jakichś zarzutów,
Wrażenia
5,0
Silnik
dużym plusem jest to że jest na łańcuszku, minusem natomiast że ten łańcuszek znajduje się na łączeniu silnika i skrzyni biegów, a druga sprawa naciąg łańcuszka zalerzny jest od napinacza hydraulicznego który zależny jest pompy olejowej, jeżeli pompa olejowa daje za duże ciśnienie oleju , automamtycznie naciąg łańcuszka się zwiększa co może doprowadzic do pęknięcia, na boroty wkręca się ładnie i szybko
5,0
Skrzynia biegów
brak uwag
5,0
Układ jezdny
jak na autko z 94 r. prowadzi się rewelacyjnie
Komfort
5,0
Widoczność
brak uwag
5,0
Ergonomia
brak uwag
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeżeli chodzi o ogrzewanie, to istna afryka, jest idealnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest sporo , kierowca może wygodnie usiąść jak i pasażerowie, zwłaszcza na tylnych siedzeniach jest sporo miejsca
3,0
Wyciszenie
z tym wyciszeniem to rużnie, minusem jest to że w aucie z 94 r. uszczelki przy drzwiach i tylnej klapie nie maja już swoich sprężystości przezco w takim staruszku przy wiekszych prędkościach słychać przedmuchy przy drzwiach i tylnej klapie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżeli chodzi o miasto zużycie paliwa przy spokojnej jeździe w przedziale 10 - 14 L/100 km, w trasie przy prędkosci do 120 km/H 10 - 12, natomiast przy dynamicznej jeździe , lub dawaniu w pedał ile fabryka może w trasie zaczyna się spalanie na poziomie 20L/100 km, i tak samo jest w mieście, auta z tak dużym silnikiem nie polecam osobom które nie umieją zapanować nad sobą za kierownicą i niemają umiaru w spokojnej jeździe
5,0
Stosunek jakość/cena
czy warto kupić takie cacko za 5000 zł? jasne że tak, chociażby dlatego że jest sporo frajdy z jazdy tym autem, oczywiście odradzam auta fraglesom którzy liczą każdy mililitr paliwa, tacy to niech sobie kupią skode fabie z silnikiem 1.2 i na trasie wyprzedzają tylko rowerzystów
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeżeli chodzi o drobiazgi , typowymi usterkami są klamki drzwi przednich od kierowcy, potrafią się zacinać, jeżeli chodzi o koszta naprawy wymiany tulejek , końcuwek wahaczy czy drążkuw to są są to psie grosze, ogólnie całe zawieszenie niejest drogie, przód amory bilstein gazowe całe kompletne 450 zł, tył kayaba 250 komplet, układ wydechowy nowy kompletny na poziomie 350 , dużym plusem jest to iż nie posiada koła dwumasowego tylko zwykłe, przezco wymiana samego sprzegła valeo w komplecie kosztuje 600 zł
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeżeli chodzi o poważne usterki, niestety ale tutaj nic nie powiem w tym temacie, poprostu ich nie miałem

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.8 VR6 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Passat B4 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Passat B4 Kombi