Silnik
: 2.8 duży litrarz ale niewygórowane pragnienie nawet na gazie
4,0
Całokształt
Bardzi dobre i funkcjonalne aut. Doskonałe dla rodziny. Trzeba tylko przyzwyczaić się do tego dużego silnika.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak na swoją pojemność jest oszczędny tylko trzeba wiedzieć jak się nim obchodzić na benzynie udało ni się osiągnąć wg wskazania komputera 9,2l/100 w trasię przy prędkościach 100-150. Na gazie w miejskich warunkach przeważnie 15litrów ale jak chcę się pozaleć to do 18 dochodzi
4,0
Skrzynia biegów
Przełożenia są precyzyjne. Skrzynia dobrze współpracuje z silnikiem.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest bardzo konfortowe ale na dużych zakrętach trzeba trochę zwolnić... bo to kawał samochodu no i w dodatku kombii
Komfort
5,0
Widoczność
w tym aucie jest więcej szyb niż blach :P widocznosć doskonała w każdym kierunku. Tylnia klapa jest praktycznie scięta do kąta 90 więc nie ma problemu z cofaniem
4,0
Ergonomia
niemiecka muśl konstrukcyjan. Wszystko tam gdzie powinno być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Co jak co ale to ma idealne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest więcej niż w jakimkolwiek samochodzie tej klasy.
4,0
Wyciszenie
przy wysokich prędkościach obr słychać doś mocno silnik ale topiękny dzwięk.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ten silnik jest dobrze.
4,0
Stosunek jakość/cena
zapłaciłem za niego 6000 tyś + LPG 3000zł napewno mi się to nie zwróci przy sprzedaży ale jestem zadowolony
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedyne co wymieniłem podczas roku jak ma to auto z takich drobiazgów to buło podświetlenie zegarów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeśli się dba to się ma. nie miałem większych usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 VR6 174KM 128kW
[l/100km]