Układ hamulcowy
: przy każdej wymianie klocków trzeba rozłożyć i czyścić zaciski
1,0
Całokształt
Bardzo awaryjne auto jednak ma dwa plusy silnik i bardzo dużo miejsca z przodu z tyłu oraz bagażniku
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik bardzo dobry wytrzymały bez awaryjny bardzo dobrze przyspiesza na 5 biegu przeważnie nawet nie trzeba redukować przy wyprzedzaniu
2,0
Skrzynia biegów
raz była naprawiana potem i tak padła to samo z cięgnami tragedia urywają się; lewarek cały z linkami też był dwa razy wymieniany
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
jeśli siedzenia nie są zniszczone i klima działa to naprawdę długich tras się nie zauważa no chyba że coś padnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic po prostu rewelacja aczkolwiek gdy wyłączymy klimę nie ma nawiewu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie jeszcze w miarę w mieście 12-14 lpg w trasie 11 lpg części znacznie staniały ostatnio ale awaryjność tego samochodu jest straszna psuje się wszystko i bardzo często: zawieszenie 3-4 razy w roku, elektryka, alternator, rozrusznik, świece przewodu kopułkę należy często zmieniać należy często jeździć na regulacje, przeguby osłony W ciągu 5-ciu lat wymieniłem 2x skrzynie, komputer był naprawiany nawet pasy przestały się zwijać. W tym samochodzie nie robiłem nic tylko przy climatroniku (raz był nabity i odgrzybiony) i przy samym silniku (tylko zmiana oleju i filtrów i rza zmieniana uszczelka pod pokrywą zaworów) mimo sporego przebiegu 240 tyś nie bierze oleju półsyntetyk
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszysto się psuje od bezpieczników po karoserie( korozja zawiasy w drzwiach jak i same zamki)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wszysto się psuje od bezpieczników po karoserie( korozja zawiasy w drzwiach jak i same zamki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 115KM 85kW
[l/100km]